بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های دنیا و محبوب ترین ها در بین ایرانیان است. چندی پیش خبر تحریم ایرانیان توسط بایننس منتشر شد. پیرو تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا بر ایران، این صرافی دیگر به ایرانیان خدماتی ارائه نمی دهد. طبق اخبار قبلی Binance به کاربران ایرانی خود هشدار داده است که حساب های خود را در این صرافی خالی کنند. با وجود این اخطار ها، آیا ایرانیان باید استفاده از این صرافی معتبر را فراموش کنند؟ در این پست در خصوص اقداماتی برای مقابله با تحریم بایننس علیه ایرانیان صحبت می کنیم.

برخی معتقدند استفاده از بایننس دیگر مطمئن نیست و ترجیح می دهند پول خود را از این صرافی بیرون بکشند. اگر اکانت شما همچنان فعال است، می توانید ارز خود را به کیف پول سخت افزاری یا نرم افزاری دیگری منتقل دهید اما اگر حساب شما مسدود شده باشد، چه باید کرد؟

چگونه موجودی حساب های مسدود شده بایننس را خالی کنیم؟

اگر شما با آی پی ایران (یا امریکا) وارد اکانت خود شده اید و حساب شما اکنون به دلایل امنیتی مسدود شده است، می توانید به تیم پشتیبانی صرافی بایننس ایمیلی در خصوص اعلام هویت خود ارسال نمایید. طبق مدت زمانی که بایننس در اختیار کاربران ایرانی اش قرار داده تا حساب های خود را تخلیه کنند، شما می توانید در این بازه به تیم پشتیبانی ایمیل بزنید. اعلام کنید که ایرانی هستید و قصد برداشتن موجودی خود را دارید. پس از اینکه مدارک مورد درخواست بایننس را برایشان ارسال نمودید، این صرافی اجازه برداشت وجه در مدت محدودی را به شما می دهد. توجه داشته باشید این راهکار زمانی جواب می دهد که شما حساب خود را قبلا وریفای نکرده و خود را با هویت جعلی معرفی نکرده باشید.

اما در مقابل گروهی قرار دارند که معتقدند می توان هنوز با ارائه ترفند هایی از خدمات بایننس استفاده کرد. این گروه ریسک بیشتری را متحمل می شوند. اما این ترفند ها چیست؟

چگونه در زمان تحریم بایننس، از این صرافی استفاده کنیم؟

صرافی بایننس فعالیت شما و آی پی سیستم شما را رصد می کند. اولین و مهم ترین نکته در هنگام استفاده از صرافی بایننس آن است که از ابزار های تغییر آی پی استفاده کنید. برخی از ابزار های تغییر دهنده IP، از آی پی های آمریکا برای اتصال استفاده می کنند. به دلیل محدودیت های موجود برای آمریکا، از آی پی آمریکا نیز استفاده نکنید.

برخی توصیه می کنند استفاده از وب سایت این صرافی بهتر از استفاده از اپلیکیشن آن است.

توصیه ما به شما استفاده از یک کیف پول سخت افزاری مانند لجر نانو ایکس و یا کیف پول های نرم افزاری برای نگهداری پول هایتان است چرا که این صرافی اجازه استفاده از کیف پول هایش را از ایرانیان گرفته است.

نکته مهم بعدی وریفای حساب هست. حساب های خود را با هویت افراد خارج از ایران وریفای کنید. اگر امکان وریفای حساب بایننس را ندارید، می توانید از تیم پشتیبانی پی 98 کمک بگیرید.

با رعایت کردن این نکات می توانید از مسدود نشدن حساب خود جلوگیری کنید. اما همیشه به فکر راه حل جایگزین نیز باشید.