خبرهای دنیای فناوری و اطلاعات

با ما به روز باشید.

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۵ ب.ظ پدرام موسوی
پایونیر (Payoneer) چیست و چگونه می توان با کمک آن پول به تمام دنیا منتقل کرد؟

پایونیر (Payoneer) چیست و چگونه می توان با کمک آن پول به تمام دنیا منتقل کرد؟

حساب بین المللی پایونیر (Payoneer) یکی از سیستم های انتقال پول در سراسر دنیاست که تجارت را برای تاجران راحت کرده است. در واقع پایونیر برای تسهیل و گسترش تجارت ، تسهیل فعالیت های اقتصادی و پرداخت های آنلاین پایه گذاری شده است.

Payoneer یک شرکت خدمات مالی است که انتقال پول و خدمات پرداخت دیجیتال را فراهم می کند. دارندگان حساب پایونیر می توانند به حساب بانکی، مستر کارت و یا کیف پول Payoneer به صورت آنلاین پول منتقل کنند. این شرکت متخصص در تسهیل پرداخت های بین المللی B2B می باشد. این سرویس در بیش از ۲۰۰کشور و با بیش از ۱۵۰ ارز رایج جهان ارائه می گردد.

پایونیر در سال ۲۰۰۵ در نیویورک به منظور تسهیل در انتقالات وجه در سراسر دنیا پایه گزاری گردید و اکنون با بیش از ۷۰۰ کارمند و ۱۲ دفتر در سطح جهان در بین ۵۰۰۰ شرکت نقل و انتقالات ارزی رتبه ۱۰۰ ام را دارا می باشد. این شرکت امروزه تبدیل به یکی از زیر مجموعه‌ های کمپانی بزرگ مسترکارت ( MasterCard ) شده است.

کاربرد پایونیر (Payoneer) چیست؟

فعالان در عرصه کسب و کارهای اینترنتی اغلب با مشکل انتقال پول به داخل ایران مواجه هستند. سایت هایی مانند Upwork،99 design,freelancer و مشاغل مشابه می توانند از اکانت Payoneer برای دریافت وجه و انتقال پول خود به ایران استفاده کنند.

مزیت های حساب پایونیر

  • امکان پرداخت های دسته جمعی با باز کردن حساب پایونیر
  • انتقال پول به صورت منظم در یک بازه ی زمانی مشخص برای چندین نفر
  • انجام پرداخت های دسته جمعی به صورت کاملا اتوماتیک
  • قابلیت پرداخت حقوق کارمندان در سراسر جهان از طریق سیستم مالی پایونیر

نحوه افتتاح حساب پایونیر

همانطور که می دانید سرویس پایونیر نیز همانند هزاران سرویس دیگر که برای کاربران ایرانی نهی شده و غیر مجاز می باشد و برای ایجاد حساب حتما بایستی از هویت غیر ایرانی  استفاده نمایید.

برای داشتن اکانت پایونیر ( Payoneer ) اعلام آدرس و شماره حساب بانکی الزامی می باشد.

اگر چه حساسیت این سایت به قدری بالاست که آی پی شما با کشوری که شما قصد ساخت اکانت خود را دارید بایستی منطبق باشد اما هنگام وارد نمودن شماره حساب بانکی میتوانید حساب بانکی شخص دیگری را وارد نمایید.

در ابتدای کار حتما آی پی خود و کشور اکانت خود را یکسان نمایید. یعنی اگر شما اکانت آمریکا یا کانادا باز میکنید بایستی آی پی شما نیز آمریکا یا کانادا باشد.

۳۱ تیر ۹۸ ، ۲۲:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پدرام موسوی
چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۳ ب.ظ پدرام موسوی
امسال فقط یک درصد از بیت کوین صرف کارهای غیر قانونی شده است

امسال فقط یک درصد از بیت کوین صرف کارهای غیر قانونی شده است

تحقیقاتی که اخیرا توسط Chainanalysis صورت گرفته، نشان می دهد که میزان بیت کوین که امسال صرف کارهای غیر قانونی شده است، اگر چه نسبت تراکنش های غیر قانونی به قانونی در حال کاهش است، می تواند به رکورد 1 میلیارد دلار برسد.

با توجه به گزارش، مقدار کل بیت کوین هایی که صرف فعالیت های غیرقانونی شده است تا به حال به نظر می رسد به 515 میلیون دلار رسیده باشد. این تحقیق نشان می دهد که تا پایان سال 2019 میلادی، این میزان به رقم دو برابری یعنی 1 میلیارد دلار می رسد.

با این حال، میزان بیت کوینی که صرف خدمات غیرقانونی می شود در مقایسه با موارد قانونی در حال کاهش است. مدیر اجرایی Chananalysis، هانا کورتیس می گوید که فقط 1 درصد از فعالیت های بیت کوین امسال جزو فعالیت های غیر قانونی است که نسبت به سال 2012 حدود 7 درصد کاهش داشته است.

در این گزارش آمده است که 515 میلیون دلار صرف فعالیت های غیر قانونی شده است که تراکنش هایی بوده است که در دارک وب، زیر مجموعه ای از دیپ وب که از طریق مرورگر های عادی وب قابل دسترسی نیستند، صورت گرفته است،

بزرگترین فروشگاه دارک وب برای خرج کردن بیت کوین، ظاهرا Hydra نام دارد که بیت کوین ظاهرا رمز ارز منتخب و پس از آن مونرو است. اکثر مواقع در این فروشگاه توزیع قرص های غیر قانونی صورت می پذیرد.

این خبری خوب برای بیت کوین و سایر رمز ارز های وابسته به آن است. بسیاری از دولت ها به دلیل این که بیت کوین صرف کارهای غیر قانونی می شود، این رمزارز را تحریم کرده اند و آن را غیر قانونی می دانند.


۱۲ تیر ۹۸ ، ۲۱:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پدرام موسوی
شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷ ب.ظ پدرام موسوی
راه های مقابله با تحریم بایننس : مسدود شدن حساب های ایرانیان

راه های مقابله با تحریم بایننس : مسدود شدن حساب های ایرانیان

بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های دنیا و محبوب ترین ها در بین ایرانیان است. چندی پیش خبر تحریم ایرانیان توسط بایننس منتشر شد. پیرو تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا بر ایران، این صرافی دیگر به ایرانیان خدماتی ارائه نمی دهد. طبق اخبار قبلی Binance به کاربران ایرانی خود هشدار داده است که حساب های خود را در این صرافی خالی کنند. با وجود این اخطار ها، آیا ایرانیان باید استفاده از این صرافی معتبر را فراموش کنند؟ در این پست در خصوص اقداماتی برای مقابله با تحریم بایننس علیه ایرانیان صحبت می کنیم.

برخی معتقدند استفاده از بایننس دیگر مطمئن نیست و ترجیح می دهند پول خود را از این صرافی بیرون بکشند. اگر اکانت شما همچنان فعال است، می توانید ارز خود را به کیف پول سخت افزاری یا نرم افزاری دیگری منتقل دهید اما اگر حساب شما مسدود شده باشد، چه باید کرد؟

چگونه موجودی حساب های مسدود شده بایننس را خالی کنیم؟

اگر شما با آی پی ایران (یا امریکا) وارد اکانت خود شده اید و حساب شما اکنون به دلایل امنیتی مسدود شده است، می توانید به تیم پشتیبانی صرافی بایننس ایمیلی در خصوص اعلام هویت خود ارسال نمایید. طبق مدت زمانی که بایننس در اختیار کاربران ایرانی اش قرار داده تا حساب های خود را تخلیه کنند، شما می توانید در این بازه به تیم پشتیبانی ایمیل بزنید. اعلام کنید که ایرانی هستید و قصد برداشتن موجودی خود را دارید. پس از اینکه مدارک مورد درخواست بایننس را برایشان ارسال نمودید، این صرافی اجازه برداشت وجه در مدت محدودی را به شما می دهد. توجه داشته باشید این راهکار زمانی جواب می دهد که شما حساب خود را قبلا وریفای نکرده و خود را با هویت جعلی معرفی نکرده باشید.

اما در مقابل گروهی قرار دارند که معتقدند می توان هنوز با ارائه ترفند هایی از خدمات بایننس استفاده کرد. این گروه ریسک بیشتری را متحمل می شوند. اما این ترفند ها چیست؟

چگونه در زمان تحریم بایننس، از این صرافی استفاده کنیم؟

صرافی بایننس فعالیت شما و آی پی سیستم شما را رصد می کند. اولین و مهم ترین نکته در هنگام استفاده از صرافی بایننس آن است که از ابزار های تغییر آی پی استفاده کنید. برخی از ابزار های تغییر دهنده IP، از آی پی های آمریکا برای اتصال استفاده می کنند. به دلیل محدودیت های موجود برای آمریکا، از آی پی آمریکا نیز استفاده نکنید.

برخی توصیه می کنند استفاده از وب سایت این صرافی بهتر از استفاده از اپلیکیشن آن است.

توصیه ما به شما استفاده از یک کیف پول سخت افزاری مانند لجر نانو ایکس و یا کیف پول های نرم افزاری برای نگهداری پول هایتان است چرا که این صرافی اجازه استفاده از کیف پول هایش را از ایرانیان گرفته است.

نکته مهم بعدی وریفای حساب هست. حساب های خود را با هویت افراد خارج از ایران وریفای کنید. اگر امکان وریفای حساب بایننس را ندارید، می توانید از تیم پشتیبانی پی 98 کمک بگیرید.

با رعایت کردن این نکات می توانید از مسدود نشدن حساب خود جلوگیری کنید. اما همیشه به فکر راه حل جایگزین نیز باشید.

۰۱ تیر ۹۸ ، ۲۲:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پدرام موسوی
شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۵ ب.ظ پدرام موسوی
بیت کوین ۱۰ هزار دلار: رکورد قیمت یک سال گذشته شکسته شد

بیت کوین ۱۰ هزار دلار: رکورد قیمت یک سال گذشته شکسته شد

رکورد ها شکسته شد و حالا بیت کوین بیشتر از ده هزار دلار به فروش می رسد !! بیت کوین در سه ماه گذشته، قیمت تثبیتی خود را حفظ کرده است و حالا پس از یک سال در قیمت بالاتر از ده هزار دلار معامله می شود. قیمت بیت کوین در تاریخ اول تیر 98 ( در زمان نگارش این مطلب) برابر 10122.4136851 دلار است.

بیت کوین در چهار ماه اول سال جاری بین سه تا چهار هزار دلار معامله شده است اما حالا قیمت به بیش از 10 هزار دلار رسیده است. همچنین این هفته نرخ هش بیت کوین، به بالاترین حد خود رسید. نرخ هش بیت کوین نشان دهنده آن است که چه میزان علاقه مندی به استخراج بیت کوین وجود دارد.

حال که بیت کوین قیمت 10 هزار دلاری اش را شکسته است، پیش بینی تام لی در خصوص رسیدن قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار نیز می تواند درست باشد! تام لی، تحلیلگر و مدیر اجرایی بنیاد فاندسترت اعلام کرده است این تازه اول راه افزایش قیمت بیت کوین است.

در بیشتر بازارها، ثبت یک سقف قیمتی جدید برای تایید شکست روند مورد نیاز است. اما در مورد بیت کوین، وقتی در قیمتی معامله می­‌شود که تنها در ۳ درصد از تاریخچه قیمتی خود مشاهده شده است، حتمی بودن ثبت یک سقف قیمتی جدید را تایید می­‌کند. این موضوع ارزهای دیجیتال را متمایز می‌ کند.

توییت روز پنج شنبه تام لی

در ادامه تغییرات قیمت بیت کوین چند ساعت قبل از رسیدن به 10 هزار دلار را مشاهده می کنید.


۰۱ تیر ۹۸ ، ۲۲:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پدرام موسوی